Marketing internetowy to pot, krew i łzy…
Czy musisz tego doświadczać?

Internet daje Ci dzisiaj nieograniczone możliwości docierania do klientów. Słyszałeś o tym nie raz, jednak jakoś tego nie doświadczasz.

Czas lub pieniądze zainwestowane w pozyskiwanie klientów online wciąż nie dają Ci oczekiwanych efektów. Może nawet zleciłeś część działań emarketingowych zewnętrznym firmom, jednak ciągle czekasz na obiecane rezultaty ich pracy.

Pragniesz w końcu widzieć rosnący ruch na Twojej stronie internetowej, wyższą sprzedaż i większy zasięg w mediach społecznościowych. Chcesz podejmować trafne decyzje i nie być przytłoczonym liczbą dostępnych opcji czy narzędzi promocji online.

Obiecujesz sobie, że będziesz pracować mniej, by mieć więcej czasu dla rodziny, siebie i na życie towarzyskie. Własna firma powinna przecież to umożliwiać.

Istnieją recepty na stojące przed Tobą wyzwania

Zdobycie odpowiedzi na kilka pytań, które stawiasz sobie od pewnego czasu, dałoby Ci oczekiwany biznesowy przełom. Niestety, darmowe materiały dostępne w Internecie zwykle nie uwzględniają specyfiki Twojego biznesu. Często brakuje też w nich odpowiedzi na kluczowe pytanie: Jak to zrobić?

Jeśli potrzebujesz porady marketingowej tu i teraz, warto zainwestować w najbardziej efektywną formę zdobywania wiedzy, czyli pracę 1:1 z doradcą. Konsultacja marketingowa da Ci dostęp do mojej wiedzy i praktycznego doświadczenia - pozyskuję klientów przez Internet dla siebie i innych od 2010 roku, do końca 2013 r. promowałam wyłącznie produkty i usługi inne niż doradztwo marketingowe.

Jeszcze niedawno wydawało mi się, że jestem w stanie poradzić sobie samodzielnie z promowaniem mojej strony w sieci. Myślałam, że bez trudu znajdę wiedzę na temat SEO i bez problemu zastosuję ją w praktyce. I wtedy poznałam Robertę. To ona pokazała mi, że to, co pozornie wydaje się proste, jest tylko wierzchołkiem góry lodowej. Bez niej skończyłabym jak Titanic.

Dziś, dzięki Robercie, moja strona jest dużo częściej odwiedzana, a oferta dociera do tych, którzy są nią najbardziej zainteresowani. Jeśli wahasz się nad skorzystaniem z usług Marketerki - to przestań, chwyć za telefon i po prostu poznaj Robertę osobiście i przekonaj się, jak wiele może zrobić dla Twojego biznesu.

Katarzyna Bogusz-Przybylska, babskietabu.pl

Czego możesz się spodziewać

  • Konsultacja marketingowa trwa 60 minut.
    Rozmawiamy o promocji Twoich produktów lub usług online. Twój biznes i Twoje wyzwania otrzymują w tym czasie 100 procent mojej uwagi.

  • Zyskujesz odpowiedzi i wskazówki uwzględniające realia Twojej działalności, ponieważ jest to doradztwo 1:1.

  • Zobaczysz, jak wzajemnie wpływają na siebie różne działania marketingowe.
    Pomagam ułożyć to, co zamierzasz lub już robisz, by zdobywać klientów w Internecie, w spójną, wzajemnie wspierającą się całość.

  • Staram się używać zrozumiałego języka.
    Jeśli jesteś osobą początkującą w promocji w Internecie i nie znasz branżowych określeń, możesz być spokojny.

  • Korzystam z pomocy wizualnych online.
    Udostępnię Ci rysunki, które będziemy oboje widzieć, by proces nabywania przez Ciebie nowej wiedzy był skuteczniejszy.

  • Możesz dostać pliki mp3 z nagraniem konsultacji.
    Dzięki nim będziesz mógł wrócić do zawartości naszej rozmowy w dowolnym momencie. Jeśli nie wyrazisz zgody, nie będę nagrywać.

Zdecyduj się na konsultacje marketingowe, jeżeli:

Masz zbyt mało klientów z Internetu

Dowiesz się, co jest przyczyną niesatysfakcjonującej Cię sprzedaży i jak to zmienić. Pomogę Ci stworzyć szkic nowej strategii dla skuteczniejszego i optymalnego kosztowo pozyskiwania klientów online.

Twoja strona internetowa nie przekonuje odwiedzających

Jeśli niewiele osób odwiedzających Twoją stronę zapisuje się na newsletter, decyduje na zakup, wypełnienie formularza kontaktowego czy telefon do Ciebie, zyskasz wiedzę, jak je do tego zachęcić. Otrzymasz również podpowiedzi, jak zwiększyć zaangażowanie użytkowników na stronie.

Interesuje Cię pozycjonowanie, reklama online i social media

Dowiesz się, jakie metody pozyskiwania odwiedzin na stronę www mają największy sens w Twoim wypadku. Zyskasz odpowiedzi na konkretne pytania dotyczące poszczególnych narzędzi promocji w Internecie.

Chcesz badać skuteczność Twoich działań online

To taki niezbyt pasjonujący temat. Jednak, by Twój e-marketing pomagał w długofalowym rozwoju Twojego biznesu, potrzebujesz wdrożyć odpowiednie narzędzia np. Google Analytics. Jeśli jeszcze tego nie robisz, otrzymasz praktyczne wskazówki. Jeżeli masz dane, pomogę Ci je zrozumieć.

Planujesz lub współpracujesz już z firmami zewnętrznymi

Zdobędziesz praktyczne wskazówki dotyczące wybierania i umawiania się z firmą pozycjonerską czy agencją interaktywną tak, by działały one rzeczywiście w Twoim interesie. Jeśli jesteś w jakiś sposób niezadowolony z dotychczasowej współpracy z twórcą strony www, agencją reklamową lub social media, pomogę Ci ich ocenić i podpowiem, jak wynegocjować poprawę jakości świadczonych na Twoją rzecz usług.

Potrzebujesz innej pomocy

Możesz po prostu wysłać do mnie e-maila z krótkim opisem wyzwań, przed którymi stoisz lub interesującą Cię tematyką konsultacji, a w ciągu dnia roboczego odpiszę Ci, czy i jak mogę Ci w tym pomóc.

Jak możesz umówić się na konsultację marketingową

  1. Kliknij przycisk u dołu strony.
  2. Na nowej stronie wypełnij wszystkie pola formularza.
  3. Nie zapomnij napisać swoich pytań lub interesującej Cię tematyki konsultacji.
  4. Drogą e-mailową ustalimy termin i szczegóły.
  5. W umówionym dniu spotykamy się na Skypie lub Google Hangout.

Twoja inwestycja

Godzinna konsultacja z marketingu online to inwestycja w wysokości 307,50 PLN brutto (250 PLN +VAT).

Wystawiam faktury VAT.

Jeśli szukasz doradcy, który Ci jasno uzasadni, co trzeba zmienić na Twojej stronie i jak to zrobić. Jeśli nie masz pojęcia, skąd trafiają do Ciebie ludzie z Internetu i jak ich zatrzymać na swojej stronie, by zrobili zakupy - to polecam Ci konsultację z Robertą, która jest ekspertem w tej dziedzinie.

Konkretne informacje bez lania wody. Jeśli tak lubisz, to będzie się Wam bardzo dobrze współpracowało.

Justyna Kwiatkowska, pracowniasukcesu.com

Skieruj swoje działania e-marketingowe na właściwe tory

Jeśli to, co dzieje się dzisiaj w Twoim biznesie nie spełnia Twoich oczekiwań, pora na podjęcie nowego działania.

Skorzystaj z szytych na miarę Twojej sytuacji odpowiedzi i praktycznych wskazówek. Twoje wątpliwości zostaną rozwiane. Zobaczysz Twój biznes z nowej perspektywy. Podejmiesz w końcu decyzje i działania blokowane do tej pory obawami przed niewłaściwym wyborem spośród nadmiaru możliwości.

Więcej klientów, skuteczniejszy marketing, optymalnie inwestowanie czasu i pieniędzy w Twoim biznesie są możliwe. O ile we właściwym czasie znajdziesz wiedzę i wskazówki, których potrzebujesz.

Zgłoś się teraz na konsultację marketingową!